Avm Projeleri̇
Buradasınız: Anasayfa / Hi̇zmetleri̇mi̇z
AVM PROJELERİ
AVM PROJELERİ

‘Bilimsel yaklaşımdan taviz vermiyoruz’  

AVM projelerine başlarken hangi hassasiyetler üzerinde duruyoruz;

Rasyonel ve bilimsel yaklaşımlardan hiçbir şekilde taviz vermiyoruz. Bilgiyi tecrübelerimizle yorumlayıp doğru projelerin geliştirilmesine destek veriyoruz. Temelde dikkate aldığımız önemli faktörler bulunuyor:  

Arsanın fiziki şartları; görünürlük, ulaşılabilirlik ve boyutları.

Hedef kitle ve pazar araştırmaları ve rekabet analizleri

Mimari konsept planlama ve fonksiyonel analizler

Mağaza karması ve ticari konsept analizleri

Kiracı analizleri

Yönetim modeli  

 

AVM projesinin sorumluluğunu üstlendiğinizde yaptığınız çalışmaların başında neler yer alıyor?

İlk aşamada mutlaka ilk toplantımızı sahada, proje alanında yapıyoruz. Yatırımcının beklentisini irdeliyoruz. Eğer yatırımcı uygun ve proje alanı geliştirmeye müsait ise pazar araştırması yapmadan, hedef kitlenin ihtiyaçlarını, bariyerlerini, sosyo – ekonomik seviyesini irdelemeden yola çıkmıyoruz.

Paralelinde fonksiyonel mimariyi de gözeterek ön konsepti ve kat planlarını ve ana mağaza yapılanmasını belirliyoruz. Pazar araştırması sonuçlarına göre ticari konsepti ve mağaza karması senaryolarını hazırlayıp ana perakendecilerle görüşmeler neticesinde fizibilite ve nakit akışını hazırlayıp tüm bu verileri yatırımcımızla birlikte masada değerlendiriyoruz.

AVM sektöründe dönemsel olarak hep farklı aşamalar ön plana çıkmıştır. Güncel verilere bakıldığında artık bilimsel öngörülerin ve doğru pazar araştırmalarının en öncelikli konu başlığı olduğunu görüyoruz. Profesyonel gayrimenkul geliştirme dönemi, taşların yerine oturup, gayrimenkul geliştirmenin her aşamasındaki işin gereğini yaparak başarılı olma ve kazanma dönemi. Gayrimenkul geliştirme yönetimi olarak adlandırdığımız bu entegre çalışmada mutlaka her aşamadaki uzmanlığın gereklerini bilerek senkronize bir şekilde bunu yönetmek; kıt kaynakların heba olmasını engellemekle birlikte ‘fayda’yı da maksimize edecek bir yaklaşım sunuyoruz.

Pazar araştırmaları açılış öncesi ve sonrası dönemde tüketicilerin nabzını tutmak için çok önemli bir argümandır. Ancak burada şu hassas noktayı da vurgulamak gerekiyor; araştırma sonuçlarının yorumlanması ne kadar önemliyse araştırmada sorulacak sorular da o derece yapılması gereken çalışmalara yön vermektedir.

Detaylı Bilgi İçin Bizi Arayın